1. INTRODUCCIÓ.
2. LES ENQUESTES EN LES ELECCIONS DEL 28-N.
2.1 Enquestes realitzades i distribució temporal.
2.2 Aspectes tècnics.
2.3 Projecció de resultats.
3. ELS EFECTES D'AGENDA I FRAMING DE LES ENQUESTES.
3.1 Les enquestes i el frame de la campanya.
3.2 Els efectes d'agenda de segon ordre: Partits i Candidats.
3.2.1 Avui i El Punt: fi d'etapa.
3.2.2 El periódico de Catalunya: Efectes d'una victòria variable.
3.2.3 La Vanguardia: CiU consolida su ventaja.
3.2.4 El País: Final de ciclo.
3.2.5 Público: Entre la victoria i la goleada.
3.2.6 El Mundo: Cataluña se apresta a cerrar la página negra del tripartito.
3.2.7 ABC: Castigo definitivo al tripartito.
3.3 Els efectes d'agenda i la contextualització de la campanya.
4. Efectes de les enquestes electorals en la decisió de vot.
5. Conclusions.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados