Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Els ciutadans i la campanya electoral: percepcions i efectes de la campanya

  • Autores: Francesc Pallarés Porta, Sandra Bermúdez Torres
  • Localización: La campanya fragmentada: comunicació política i comportament electoral a les eleccions catalanes de 2010 / Arantxa Capdevila Gómez (aut.), Carles Pont i Sorribes (aut.), 2012, ISBN 978-84-9984-167-0, págs. 273-324
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • En aquest capítol ens centrarem en les percepcions i reaccions dels ciutadans en relació amb la campanya electoral. En aquest sentit, la propera secció estudiarà la recepció i percepció dels electors del flux informatiu de la campanya. És a dir, quin és el seguiment de la campanya - en interès i seguiment informatiu -, quina és la rellevància dels intermediaris en la decisió del vot o de quina manera la mateixa campanya electoral pot incidir en el comportament electoral posterior. Les seccions 3 i 4 pretenen contribuir a l'estudi dels efectes de la campanya electoral com a context de decisió en la continuïtat o canvi en algunes actituds/opinions i en l'orientació del vot, tenint com a criteri de referència el moment de la decisió del comportament per a l'elector.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno