Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


El model sol-terra d'infantil a primària: Idees per una progressió d'aprenentatge més adient

  • Autores: Digna Couso
  • Localización: Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 450, 2018, págs. 16-20
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • El model Sol-Terra ha mostrat ser molt demandant. La dificultat de treballar-lo rau en l'existència d'estereotips culturals, així com en la introducció d'un model heliocèntric que es troba lluny de l'experiència i que provoca grans confusions. L'article presenta idees per anar-lo assimilant d'una manera adient, és a dir. que parteix de l'observació dels fenomens i que ajudi a passar de la perspectiva geocèntrica a la perspectiva heliocèntrica de forma gradual


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno