Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Docència compartida a l’aula: reptes i possibilitats

  • Autores: Maite Oller Sánchez, Judit Carrera Comas
  • Localización: Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 448, 2018, págs. 49-54
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Les dinàmiques i les intervencions en docència compartida (DC) incorporades en els centres constitueixen un motor de canvi i millora educativa, com també una estratègia excel·lent per a l’aprenentatge entre docents i per a la millora professional. En aquest article repassem breument quins són els models de DC i les metodologies més adequades per implementar-la. També hi presentem l’experiència d’un dels centres en els quals aquesta estratègia és una pràctica d’èxit.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno