Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Estratègies productives i comercials d'una fàbrica d'embotits i conserves càrnies d'Olot, 1926-1996: Monvervi SA

  • Autores: M. Lluïsa Gutiérrez Medina
  • Localización: TECA: Tecnologia i Ciència dels Aliments, ISSN-e 1137-7976, Nº. 16, 2016, págs. 19-30
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      Una contextualització acurada de les circumstàncies polítiques, econòmiques i socials de la comarca de la Garrotxa precedeix l'estudi d'aquesta empresa d'embotits creada a Olot el 1926, que ben aviat va excel·lir en la fabricació dels seus productes mitjançant un seguit d'estratègies productives i comercials que van permetre als socis salvar les dificultats del període franquista i esdevenir una de les primeres fàbriques d'embotits olotines que va electrificar el procés de refrigeració, de manipulació i d'assecatge.

    • English

      Before researching into this sausage manufacturing company, founded in 1926 in Olot, an accurate contextualization of the political, economic and social circumstances of the Garrotxa region was carried out. The company quickly excelled in the manufacturing of its products thanks to several production and commercial strategies, enabling its partners to overcome the difficulties entailed by the Franco dictatorship. It became one of the first sausage factories in Olot to electrify its cooling, handling and drying procedures.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno