Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Infants que escriuen sobre protagonistes (sàvies) de contes, infants que hi pensen

  • Autores: Alícia Santolària Orrios
  • Localización: Lenguaje y textos, ISSN-e 2530-0075, ISSN 1133-4770, Nº 47, 2018, págs. 83-94
  • Idioma: español
  • Títulos paralelos:
    • Children who write about wise female protagonists of tales, children who think
  • Enlaces
  • Resumen
    • español

      Dins del tema que es proposa, aquest article té com a objectiu global aportar una recerca que mostra textos d’infants de tercer d’Educació Infantil i segon d’Educació Primària sobre contes tradicionals protagonitzats per dones sàvies. Per a obtenir els textos s’ha dissenyat i implementat una seqüència didàctica d’escriptura. Els resultats aconseguits i l’anàlisi realitzada mostren que els escrits elaborats pels infants són textos reeixits. Es destaquen, per concloure, alguns aspectes cabdals de la investigació: la proposta d’activitats amb sentit a l’escola i el plantejament de diferents mediacions com la seqüència didàctica i els textos literaris, que  esdevenen un motor d’aprenentatge per als infants.  

    • English

      Within the proposed theme, this article has as its overall objective to provide a search that shows children’s texts of the third grade of Childhood Education and second-year-elementary-school students on traditional tales starring wise women. To obtain the texts has been designed and implemented a didactic sequence. The results achieved and the analysis carried out show that the writings made by children are successful texts. Stand out, to conclude, some key aspects of the investigation: the proposal of activities with regard to the school and the approach of different mediations as didactic sequence and literary texts, which become an engine of learning for the children.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno