Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Hausnarketa partekatuan oinarritutako praktikak: egoera errealen azterketa irakasleen prestakuntzako practicumean

Nerea Agirre García, Agurtzane Martínez Gorrotxategi, Elena López de Arana Prado, Mariam Bilbatua Pérez, Ahots Lejardi Plaza

  • Jarraian aurkeztuko den berrikuntza esperientziak irakasleen formazio planaren baitan ezagutza eraikitzeko hausnarketan oinarritutako testuinguruak sortzea du xede. Batetik, irakasle graduko Practicumeko ikasleengan beraiek praktikan bizitako egoera errealetan ardazturiko hausnarketa sustatuz; bestetik, irakasle-gai horien artean, eta euren tutoreen laguntzaz, hausnarketa partekatuan oinarritutako formatuak egituratuz; eta hirugarrenik, hausnarketa elkarlanean burutzen den jardueraren ondorioa izan dadin bultzatuz.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus