Neste estudio explóranse as relacións entre os trastornos específicos da linguaxe e adquisición da lectura. Con esta finalidade avalíanse a un grupo de suxeitos de entre 7 e 15 anos que foron clasificados dentro de Trastornos específicos da linguaxe. Realízase unha avaliación inicial da súa competencia lectora efectuando posteriormente unha intervención dirixida a mellorar os procesos lectores grazas o emprego de programas baseados na lectura global, para finalizar efectuando unha avaliación final na que se recollen os cambios percibidos. Os resultados mostran que os suxeitos que apoian a aprendizaxe seguindo procesos de lectura global mostran importantes avances.
This studyshows relations between specific language disorder and reading skills. With this aim,we evaluate a group of subjects between 7 and 15 years old with specific language disorder. An initial evaluation of reading is made, then a direct intervention is set to improve reading processes with a global reading program, to finalize effecting a final evaluation where we detected the changes. The studio shows global reading improves the results in people with this disorder.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados