Eugenia Díaz Caneiro, Silvia Raña Pazos
Galicia conta con dúas linguas oficias, galego e castelán, que teñen un léxico propio que as distingue. O noso obxectivo é analizar a aprendizaxe e memoria do alumnado castelán-falante do léxico propio da lingua galega a través de 26 alumnos de cuarto primaria do CEIP Anxo da Garda. Os datos obtidos amosan que o alumnado presenta pouca motivación para a aprendizaxe de vocabulario en galego polo que estimamos que debemos presentárllelo encadrado nun contexto motivador que lles permita atopar palabras que xa coñecían previamente e adquirir os novos termos así como fomentar o seu emprego fóra das aulas.
Galicia has two official languages, Galician and Spanish, whose own lexica make them different. Our aim is to analyse the acquisition and memorisation of Galician lexicon by Spanish-speaker students. Our participants are a group of 26 students attending forth year of Primary Education in Anxo da Garda school. Results show that students have a lack of motivation for learning Galician vocabulary. Thus, we do believe it should be taught using a motivating context which allows them not only to find words they already knew and discover new ones, but also to promote their usage out of the classroom.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados