Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Building real time feedback into large group teaching

  • Autores: Kay Sambell
  • Localización: Tendencias emergentes en evaluación formativa y compartida: IX Congreso Internacional de Evaluación Formativa y Compartida en Docencia Infantil, Primaria, Secundaria y Universitaria. Celebrado en Santander del 17 al 19 de septiembre de 2015 / coord. por Natalia González-Fernández, Irina Salcines Talledo, María Elena García Ruiz, 2015, ISBN 978-84-8102-761-7
  • Idioma: inglés
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • This paper describes a teaching development project based on using exemplars to engage undergraduates with timely formative feedback in the context of large-group teaching in the university lecture-hall. The rationale for developing more varied feedback methods to improve achievement and promote learning is located in the theoretical context of assessment for learning. The design of the workshop is outlined in full and students' views of the value of the reported activities are briefly illuminated.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno