Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Los aspectos morales de la docencia universitaria

  • Autores: Margarita Mauri
  • Localización: Ars Brevis: anuario de la Càtedra Ramon Llull Blanquerna, ISSN 1136-3711, Nº. 7, 2001, págs. 341-354
  • Idioma: español
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      The author of this study reflects on the different dimensions involved in university teaching practice. From her experience as a teacher and basing her study on various philosophers and specialists in ethics of education, she explores some of the most directly erucial aspects of university teaching practice. She particularly develops a deep analysis about the idea of academic freedom and the educator's duties with respect to hislher pupils.

    • català

      L'autora d'aquest estudi reflexiona sobre les diverses dimensions implicades en la pràctica de la docència universitària. A partir de la seva experiència com a docent i fonamentant-se en diferents filòsofs i especialistes en ètica de l'educació, explora algunes de les qüestions més directament punyents de la pràctica de la docència en el si de la universitat. Aprofundeix, sobretot, en la idea de la llibertat de càtedra i al voltant dels deures del docent respecte els seus educands.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno