Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Els alumnes, part activa dela revisió d'un text

  • Autores: Josefina Casanovas Bea
  • Localización: Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, ISSN 1133-9845, Nº. 72, 2017, págs. 52-57
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Als alumnes, se’ls fa estrany i difícil revisar els seus textos per diversos motius: la manca d’hàbit, la poca distància establerta amb el propi escrit o la certesa que tenen en pensar que n’hi ha prou de fer una pluja d’idees o un esborrany inicial. En canvi, sí que són més capaços de detectar errors als escrits dels companys. Si el docent té l’oportunitat d’observar la manera com els nois i noies corregeixen aquests textos (què en corregeixen o què en deixen de banda), disposa d’una informació privilegiada per poder-hi intervenir didàcticament. Al present article, hi mostrem els resultats d’una anàlisi sobre la correcció entre iguals en el marc d’un treball de final de màster (Casanovas, 2015).


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno