Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Com prevenir l’assetjament entre iguals i intervenir-hi: breu revisió dels programes basats en l’evidència

  • Autores: Carmen Orte Socias, Margalida Vives Barceló, Lidia Sánchez Prieto, Miren Fernández de Álava
  • Localización: Anuari de l'Educació de les Illes Balears, ISSN 1889-805X, Nº. 2016, 2016, págs. 541-562
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • español

      El presente capítulo plantea la prevención y la intervención en situaciones de acoso escolar a partir de los programas basados en la evidencia (EBP, en inglés). Se describen primeramente las principales características del acoso escolar y los principales criterios para poder determinar cuándo un programa se basa en la evidencia. Se analizan diez programas sobre acoso escolar basados en evidencias que permiten disponer de elementos clave para la prevención y la intervención en situaciones de (ciber)acoso escolar.

    • català

      El present capítol planteja la prevenció i la intervenció en situacions d’assetjament escolar a partir dels programes basats en evidència (EBP, en anglès). Es descriuen primerament les principals característiques de l’assetjament escolar i els principals criteris per a determinar quan un programa està basat en l’evidència.

      S’analitzen deu programes sobre l’assetjament escolar basats en evidències que permeten disposar dels elements claus per a la prevenció i la intervenció en situacions de (ciber)assetjament escolar.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno