Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


O profesorado de apoio á atención á diversidade, profesional clave na función orientadora

    1. [1] Universidade da Coruña

      Universidade da Coruña

      A Coruña, España

  • Localización: Revista de estudios e investigación en psicología y educación, ISSN-e 2386-7418, Nº. Extra 11, 2015 (Ejemplar dedicado a: XIII Congreso Internacional G-P de Psicopedagogía. Área 11: NECESIDADES EDUCATIVAS ESPECIALES), págs. 103-107
  • Idioma: portugués
  • Títulos paralelos:
    • Special needs support teacher, a key professional to perform school counseling work
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      The social relevance of school counseling departments are often focused on school counselor’s actions, meanwhile the remaining professionals that contribute to school counseling work have held a subsidiary position. Support teachers and school counselors need to work collaboratively, because the former continues to be the main interlocutor with students, the rest of the teaching staff and even the students’ families. They are the professionals that have the most information and knowledge about special needs students. They work directly with the student amd they help classroom teachers. This paper offers a reflection between two support teachers that have important work experience from 6 and 12 years respectively

    • português

      A relevancia social do Departamento de Orientación (DO) e a súa visibilización focalízase, con frecuencia, na figura do orientador ou orientadora, mientras que outros profesionais que forman parte de este quedan nun lugar subsidiario. O profesorado de apoio e o orientador precisan de un traballo conxunto imprescindible, porque os primeiros son os interlocutores directos e máis habituais co alumnado, co resto do equipo docente e incluso coas familias. Son estes profesionais os que aglutinan boa parte da información e do coñecemento alumnado con necesidades específicas de apoio educativo, independentemente de que traballen ou non co alumnado, pois a súa fución de apoio non se restrinxe ao alumnado senón tamén ao profesorado de aula no seu traballo diario. Nesta comunicación, preséntase unha reflexión entre dúas profesionais con esperiencia dende fai  12 e 6 anos respectivamente.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno