Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


O clima da aula e a súa influencia na organización do proceso de ensino-aprendizaxe

  • Autores: Cecilia Albacete Vázquez, Ana Sánchez-Bello
  • Localización: Eduga: revista galega do ensino, ISSN-e 2171-6595, Nº. 71, 2016
  • Idioma: gallego
  • Enlaces
  • Resumen
    • O obxectivo da investigación é coñecer cal é o papel do docente na aparición de comportamentos disruptivos na aula, coa finalidade de reducir estas condutas e evitar as continuas interrupcións dentro do proceso de ensino-aprendizaxe. Desde esta perspectiva e baseándonos nunha investigación etnográfica, preséntase un proxecto realizado desde a Área do Coñecemento do Medio Natural, Social e Cultural baseado nunha metodoloxía construtivista que ten por obxectivo motivar e reforzar positivamente o alumnado para conseguir un comportamento máis asertivo.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno