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¿Estamos mejorando la atención?. Efectos de intervenciones relativas al Modelo de Atención Centrado en la Persona en un grupo residencial

    1. [1] Matia Instituto Gerontologico
    2. [2] Matia Fundazioa
  • Localización: Zerbitzuan: Gizarte zerbitzuetarako aldizkaria = Revista de servicios sociales, ISSN 1134-7147, Nº. 61, 2016, págs. 53-63
  • Idioma: español
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  • Resumen
    • euskara

      Matia Fundazioko 232 adituz osatutako lagin batetatik abiatuta, Pertsona Oinarri duen Arreta Ereduarekin lotutako eskuartzeek sortutako ondorioen ebaluazio bateko emaitzak aurkezten dira artikulu honetan. Eskuartze horiek aurretiaz ezarriak zeuden, ‘Etxean Ondo Egoitzak’ Proiektuaren baitan.

      P-CAT eta The Staff Assessment Person Directed Care galdetegiak erabili dira. Beste aditu-talde batzuetan ez bezala, Pertsona Oinarri duen Arreta Ereduarekin lotutako jardunbide gehiago erabiltzen direla erakusten dute emaitzek. Jasotako formazio motaren, errotaziorik ezaren, edo erreferentziazko profesionala izatearen arabera, emaitzak ezberdinak dira. Era berean, aldaketek martxan dirauten epeak, eta hauek aurrera eramateko moduak berak ere, erantzunetan eragina dute. Aditu-taldearen iritzia, Pertsona Oinarri duen Arreta Eredua egituratzen duten faktore ugarirekin lotua dagoela ondorioztatzen da. Burututako aldaketek, “babesa ematen duten pertsonen perspektibatik” ulertuko den arreta emateko tresna gisara ulertzea erraztu dezakete.

    • euskara

      Este artículo expone los resultados de una evaluación para identificar los efectos de las intervenciones asociadas al Modelo de Atención Centrado en la Persona en una muestra de 232 profesionales de Matia Fundazioa. Las intervenciones fueron implementadas en el proyecto Etxean Ondo Residencias y, para evaluarlas, se administraron los cuestionarios Person-centered Care Assessment Tool (P-CAT) y Staff Assessment Person Directed Care (PDC). Los resultados indican que los participantes informan de más prácticas asociadas al modelo que otras muestras de profesionales. Hay diferencias según la formación, la no rotación o el ser profesional de referencia. Asimismo, el tiempo que llevan los cambios instaurados y su formato de instauración afectan a las respuestas. Los hallazgos indican que las opiniones de los profesionales están relacionadas con muy diversos factores que configuran el citado modelo. Los cambios efectuados podrían considerarse herramientas para ayudar a que los profesionales entiendan la atención desde la perspectiva de las personas a las que apoyan


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