Carla Peñarroya Ferrer, Paula Figuerola Prats
En aquest article analitzem les possibilitats de la metodologia del treball per projectes, vinculats a aspectes culturals per a l’ensenyament de la literatura. El nostre estudi parteix d’un projecte dut a terme en un centre de l’Horta Sud. El nostre objectiu és donar a conèixer la importància del rei Jaume I i aproximar la literatura als joves valencians a través de la festa del 9 d’Octubre. El nostre és un integral en què totes les àrees treballaran conjuntament durant dues setmanes i mitja en una franja horària determinada. Aquest treball és destinat al curs de segon d’ESO d’un centre amb un nivell socioeconòmic mitjà-alt i on la llengua vehicular és el valencià.
This paper analyses the possibilities of the project-based learning linked to cultural aspects for the teaching of literature. Our study revises a project carried out in a secondary school of Horta Sud (Valencia). Our aim is to highlight the importance of King James I and promote literature to the young Valencian people through October 9th festivity. Ours is a comprehensive project in which all areas will work together for two weeks and a half in a given time slot. This work is oriented to the second year of a secondary school with a medium-high socioeconomic level where the vehicular language is Catalan.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados