Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La literatura: una aproximació a Jaume I a través dels projectes

    1. [1] Universitat de València

      Universitat de València

      Valencia, España

  • Localización: Ítaca: Revista de Filología, ISSN-e 2172-5500, Nº. 6, 2015 (Ejemplar dedicado a: Dossier: L’ensenyament de la literatura (i de la llengua): noves perspectives, nous reptes), págs. 145-154
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      En aquest article analitzem les possibilitats de la metodologia del treball per projectes, vinculats a aspectes culturals per a l’ensenyament de la literatura. El nostre estudi parteix d’un projecte dut a terme en un centre de l’Horta Sud. El nostre objectiu és donar a conèixer la importància del rei Jaume I i aproximar la literatura als joves valencians a través de la festa del 9 d’Octubre. El nostre és un integral en què totes les àrees treballaran conjuntament durant dues setmanes i mitja en una franja horària determinada. Aquest treball és destinat al curs de segon d’ESO d’un centre amb un nivell socioeconòmic mitjà-alt i on la llengua vehicular és el valencià.

    • English

      This paper analyses the possibilities of the project-based learning linked to cultural aspects for the teaching of literature. Our study revises a project carried out in a secondary school of Horta Sud (Valencia). Our aim is to highlight the importance of King James I and promote literature to the young Valencian people through October 9th festivity. Ours is a comprehensive project in which all areas will work together for two weeks and a half in a given time slot. This work is oriented to the second year of a secondary school with a medium-high socioeconomic level where the vehicular language is Catalan.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno