Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Caracterización clínica e evolutiva das dificultades lecto-escritoras

    1. [1] Facultade de Psicoloxía (Departamento de Psicoloxía Evolutiva e da Educación)
    2. [2] Facultade de Formación do Profesorado (Departamento de Psicoloxía Evolutiva e da Educación)
  • Localización: Eduga: revista galega do ensino, ISSN-e 2171-6595, Nº. 70, 2015
  • Idioma: gallego
  • Enlaces
  • Resumen
    • As dificultades lecto-escritoras evidéncianse no inicio da aprendizaxe da lectura e a escritura, moitas veces sen causa aparente que as xustifiquen, nun suxeito cunha intelixencia adecuada, oportunidades socioculturais e ausencia de alteracións orgánico-sensoriais. Para a súa intervención debe partirse do estudo das características clínico-evolutivas que presentan os nenos e dos factores causais que están detrás dos seus déficits. Descríbense os factores que se asocian coas súas manifestacións, as características baixo as que se expresan e os diferentes subtipos recoñecidos, completando o estudo cun perfil evolutivo do alumno con dificultades lecto-escritoras


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno