Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


O ICE da USC (Cursos 1991-92 a 1993-94): arelas, propósitos, realidades e consecuencias

    1. [1] Universidade de Santiago de Compostela

      Universidade de Santiago de Compostela

      Santiago de Compostela, España

  • Localización: Innovación educativa, ISSN 1130-8656, Nº 25, 2015 (Ejemplar dedicado a: Os Institutos de Ciencias da Educación), págs. 73-85
  • Idioma: gallego
  • Títulos paralelos:
    • The Institute of Educational Sciences (ICE) of the University of Santiago de Compostela (courses 1991-92 to 1993-94): desires, purposes, realities and achievements
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      In this paper the structural and functional organization of the Institute of the Educational Sciences of the USC is described at the beginning of the last nineties, and developed action programs, contextual and limitations of the institution and the most significant achievements are listed. The text, written by one who had managerial responsibilities within the institution, also serves to make a critical reflection on the functionality of the Institute of Educational Sciences at USC and to propose a desirable development perspective as “(Galician) Institute of Educational Sciences”.DOI: http://dx.doi.org/10.15304/ie.25.3008

    • galego

      Neste texto descríbense a organización estrutural e funcional do ICE da USC no comezo dos pasados anos noventa, indícanse os programas de acción desenvolvidos, as limitacións contextuais e propias da Institución e as consecucións máis apreciables. O texto, escrito por quen tivo responsabilidades directivas na Institución,  serve  ademais para realizar unha reflexión crítica sobre a funcionalidade do Instituto de Ciencias da Educación da USC e para propoñer unha desexable perspectiva de desenvolvemento como "Instituto (Galego) de Ciencias da Educación".DOI: http://dx.doi.org/10.15304/ie.25.3008


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno