Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Protocol TestingScienceSkills: una eina senzilla per dissenyar preguntes d'examen per a l'avaluació de les habilitats científiques de l'alumnat

  • Autores: Elisa Goytia, Isabel Besson, Jordi Domènech Casal
  • Localización: Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 30, 2015 (Ejemplar dedicado a: Desembre), págs. 20-28
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      El desenvolupament d’habilitats científiques necessita d’estratègies d’avaluació específiques i que siguin aplicables per al professorat. Es proposa una categorització de les habilitats científiques i un protocol de suport al professorat per al desenvolupament de preguntes d’examen que les avaluïn de manera específica. El protocol, generat a partir de treballs previs del grup de treball EduWikiLab, ha estat testat i avaluat per professors de ciències secundària que han omplert una enquesta i se n’avalua la seva utilitat per a promoure les habilitats científiques de l’alumnat.

    • English

      The development of scientific skills needs specific assessment strategies, suitable to be applied by teachers. We propose a classification of scientific skills and a protocol to support teachers to develop test questions assessing in specific manner scientific skills of students. This protocol, developed from previous works of the Teachers Group EduWikiLab has been tested by in-service science teachers who filled a survey, and we discuss its utility to promote the development of scientific skills by students.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno