Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Políticas y prácticas en la formación permanente del profesorado en TIC en Cataluña

    1. [1] Universitat Oberta de Catalunya

      Universitat Oberta de Catalunya

      Barcelona, España

    2. [2] Universitat de Barcelona

      Universitat de Barcelona

      Barcelona, España

    3. [3] Universitat de Vic

      Universitat de Vic

      Vich, España

  • Localización: Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, ISSN-e 1575-0965, Vol. 18, Nº. 3, 2015 (Ejemplar dedicado a: Estrategias innovadoras en la formación del profesorado), págs. 83-96
  • Idioma: español
  • Títulos paralelos:
    • Policies and practices in teacher training in ICT in Catalonia
  • Enlaces
  • Resumen
    • español

      Policies and practices in teacher training in ICT in Catalonia

    • English

      In this paper we present some of the results that emerge from the RDT project "Policy and Practice regarding ICT in Education: Implication for Educational Innovation and Improvement" (Ministerio de Educación y Ciencia SEJ2007-67562). We will focus on one of the factors that determine the success or failure of policies that intend to transform educational practices from the integration of ICT: initial training and professional development of teachers.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno