Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Educació científica humanitzada

  • Autores: Ferah Özer, Anna Garrido Espeja
  • Localización: Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 26, 2013 (Ejemplar dedicado a: Desembre), págs. 34-39
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      L'article analitza els fonaments de la ciència a l'escola i les seves interrelacions amb el concepte de Naturalesa de les ciències mitjançant l'ús dels seus antecedents històrics i fent referència a la història de la ciència. A partir de l’explicació de relacions i conceptes, l'article descriu principalment com l'ensenyament de la ciència pot ser o hauria de ser més humanitzada per ser capaç d'ensenyar eficaçment als alumnes.

    • English

      The article discusses the foundations of school science and its interrelations with the concept of Nature of Science by using its historical background and refers to history of science. By explaining the relationships and concepts, the article describes mainly how the science education can or should be more humanized to be able to teach to pupils.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno