Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


El Scratch com a eina de modelització computacional

  • Autores: Víctor López Simó, María Isabel Hernández Rodríguez
  • Localización: Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 26, 2013 (Ejemplar dedicado a: Desembre), págs. 28-33
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      La plataforma virtual Scratch, que compta amb un llenguatge de programació senzill i adaptat per alumnes de primària i secundària, té cada vegada més adeptes en els centres educatius, ja que representa una oportunitat com a eina per a que alumnat i professorat puguin construir models científics escolars i avaluar el seu comportament. En aquest article discutirem per què Scratch pot arribar a ser una bona eina per a la modelització computacional en els cursos de ciències de primària i secundària, comparant-lo amb altres programaris de modelització i presentant exemples pràctics del seu ús per construir un model.

    • English

      Scratch is a virtual platform which uses an easy programming language adapted to primary and secondary school students. It has increasingly recognition and more and more users from educational centres since it allow students and teachers to build school science models and to evaluate their behaviour. In this paper, we discuss Scratch as a computer modelling tool to teach and to learn science in primary and secondary school, comparing it to other ICT tools. We also present practical examples on how to use it to build a model.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno