Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Anàlisi de l'aplicació d'una activitat contextualitzada sobre una força no constant: un salt de bungee segur

  • Autores: M. Luisa Herreras Blanco, Josep Olivella
  • Localización: Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 25, 2013 (Ejemplar dedicado a: Juny), págs. 2-9
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      This paper describes an activity based on a teaching-learning cycle to study the elastic force of a rope using ICT tools. Students and teachers difficulties identified during its appli-cation are also presented. The sequence uses the context of a bungee jump for introduc-ing this no-constant interaction in high school.

    • català

      Aquest article descriu una activitat basada en un cicle d’ensenyament-aprenentatge per estudiar la força elàstica d’una corda utilitzant eines TIC. També analitza les dificultats trobades per l’alumnat i el professorat durant la seva aplicació. Es tracta d’una seqüència que fa servir el context d’un salt de bungee per introduir aquesta interacció no constant en secundària.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno