Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Les MysteryBoxes: una activitat senzilla d'indagació a l'aula com a metàfora de la ciència

  • Autores: Jordi Domènech Casal
  • Localización: Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 24, 2013 (Ejemplar dedicado a: Març), págs. 20-25
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • L'alumnat sovint té una visió distorsionada de la ciència que n'exclou el seu caràcter cons-truccionista i creatiu en pro d'una visió mecanicista i cartesiana. Es presenta una activitat pràctica d'organització senzilla que permet situar l'alumnat en contexts i situacions que emulen la recerca científica real. S'analitzen les situacions que es produeixen a l'aula en aplicar l'activitat, juntament amb orientacions per aplicar metodologies semblants.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno