Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Per què les imatges científiques poden ser problemàtiques per a l’ensenyament de les ciències?. L’exemple de l’estructura, el color i la forma d’una imatge científica

  • Autores: Víctor López Simó, Roser Pintó
  • Localización: Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 20, 2011 (Ejemplar dedicado a: Desembre), págs. 22-26
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Aquest article tracta algunes de les dificultats que els estudiants poden trobar-se en la lectura d’imatges científiques. L’article analitza breument tres imatges molt corrents (un espectre electromagnètic, una òrbita terrestre i una representació molecular d’un sòlid) i a cadascuna d’aquestes imatges s’identifica un element problemàtic: un element visual que pot fomentar interpretacions i comprensions incorrectes.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno