Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Los cuerpos académicos como ejes de la producción y aplicación del conocimiento perspectivas y dificultades para su integración. La experiencia del CA 342 riesgos socio-ambientales y vulnerabilidad social

  • Autores: Julia Tepetla, José Agüero
  • Localización: Experiencias en la formación y Operación de Cuerpos Académicos / coord. por Jaime Cano Ramírez, María Susana Acosta Navarrete, 2013, ISBN 978-607-8324-01-9, págs. 248-255
  • Idioma: español
  • Enlaces
  • Resumen
    • In the present text is to analyze the role of Academic Bodies in improving higher education in Mexico and its relevance to the formation of high-quality teachers and improving the quality of education in Mexico. We will refer later CAEF342 particular analysis Socio-environmental Risk and Social Vulnerability (RSVS), at the Universidad Veracruzana, recently created where you can find some difficulties in integration and significant developments that may be of interest to other CA in the same situation, allowing joint reflection and progress of their training.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno