Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Konpetentziak hasierako irakasleen prestakuntzan. Zein eragin izan dezakete aldagai metodologikoek ikasten ikasi konpetentziaren garapenean?

Maria Teresa Garcia Martin, Nagore Iñurrategi Irizar

  • Azken urteotako ikerketak agerian uzten ari dira ezin dela konpetentzien garapenaz eta lanketaz hitz egin testuinguru akademikoan, ez bada metodologia �aktiboetan� oinarritutako planteamendu batetik abiatuta (hots, arazoetan, kasuetan, proiektuetan, eta abarretan oinarritutako metodologietan).

    Metodologia horiek ikaslearen inplikazioa eta arduratze aktiboa eskatzen dute ikasketa-prozesuan zehar; eta hauexek dira, hain zuzen, ezinbesteko baldintzak ikasten ikasi konpetentziaren garapenerako.

    Aldagai hauek, metodologia aktiboak eta ikasten ikasi konpetentzia, artikulu honen ardatzak dira.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus