Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Profesionalizazio-bidea eraikitzen. Irakasle hasiberri baten autokonfrontazio-elkarrizketaren azterketa

  • Autores: Agurtzane Azpeitia Eizagirre, Idurre Alonso Amezua, Eneritz Garro Larrañaga
  • Localización: Ikastaria: cuadernos de educación, ISSN-e 2255-1069, ISSN 0213-3636, Nº. 19, 2013 (Ejemplar dedicado a: Irakasleen prestakuntza eta prestakuntzaren ikerketa: hautu teorikoak, metodologikoak eta esperientziak), págs. 171-196
  • Idioma: español
  • Enlaces
  • Resumen
    • Artikulu honetan aztergai dugu irakasletza-ikasketak egiten diharduen ikasle-irakasleak practicumean emandako hizkuntza-saio bati buruz egindako autokonfrontazio-elkarrizketa. Bertan, honakoak aztertu dira: irakasle hasiberriak hizkuntza-saio batean egiten dituen ekintzak, elkarrizketan zehar ekintzaren gaineko ikuspegia birmoldatu den, zein arazo identifikatu duen eta nolako aldaketak eta hobekuntzak proposatzen dituen, eta azkenik, prestatzaile-ikertzaileen eskuhartzeek elkarrizketan nola eragin duten. Hori guztia, helburu bat lortzeko xedearekin: irakasle hasiberriek eskolako lanarekiko izan ohi duten urruntasuna gutxitzea.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno