María Cristina Naya Riveiro, Enrique de la Torre Fernández
Dende que arenovación do sistema universitario deunos a oportunidade de innovar as metodoloxías para favorecer a formación dos mestres de Educación Primaria a través da educación matemática, introducimos na aula unha rede social. Deste xeitopretendemos incorporar á aula aquilo que a sociedade e a tecnoloxía proporcionan e que é de uso cotiá para a maioría de cidadáns. Usando como canle a redesocial intentarase que os estudantes sexan capaces demellorar a súa formación, desenvolvendoun pensamento críticoe traballandodunha forma autónoma con iniciativa propia e de forma colaborativa. Na redesocial incorpóranse principalmente referencias a noticias dos medios de comunicación e faise un pequeno comentario incitando áréplica.En concreto, neste traballo preséntanse algúns resultados que amosan as relacións que se crearon entre os estudantes nesta redesociale os temas de actualidade que máis lles preocuparon durante o curso académico 2011/12
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados