Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


De l'estancament i la queixa a la iniciativa i el canvi: el desenvolupament professional dels docents d'escola rural

  • Autores: Laia Bultó Soteras, Iris Solé Miralles
  • Localización: Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 386-387, 2012, págs. 33-36
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • No farem cap descobriment si afirmem que un deis reptes, per excel.lència, deis docents és procurar que tot el seu alumnat adquireixi els millors aprenentatges possibles. En aquest article, us invitem a reflexionar sobre les potencialitats de la pràctica reflexiva i del treball col·laboratiu que possibiliten el desenvolupament professional i, consegüentment, la millora de la practica educativa.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno