Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Pervasive Entertainment, Ubiquitous Entertainment

  • Autores: Louis Booshart, Lea C. Hellmueller
  • Localización: Communication research trends, ISSN 0144-4646, Vol. 28, Nº. 2 (abr-jun), 2009, págs. 3-25
  • Idioma: inglés
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • 1. Introduction 2. Theoretical approach: infotainment A.Entertainment B.Information C.Infotainment 3. Advertainment: Advertising and Entertainment 4. Charitainment: Charity and Entertainment, Celebrity Advocacy 5. Edutainment: Edication and Entertainment A.Edutainment Media B.Entertainment-Education:Create Favorable Attitudes Theoretical Backgroun Resistance to, and Critiques of, Entertainment-Education Interventions 6. Evangelitainment: Religion and Entertainment 7. Militainment: Military and Entertainment 8. Politainment: Politics and Entertainment 9. Sportainment: Sports and Entertainment 10. Conclusion, Discussion, Criticism


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno