Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La publicitat institucional a Catalunya

  • Autores: Emilio Feliu García, Ángeles Feliu Albaladejo
  • Localización: Comunicació: revista de recerca i anàlisi, ISSN-e 2014-0444, Vol. 28, Volum 2, 2011, págs. 47-67
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • A partir de les insercions publicitàries realitzades per la Generalitat de Catalunya durant el període 1999-2009, s'analitza l'evolució de la publicitat governamental catalana pertanyent als diferents àmbits (social, polític, corporatiu i comercial) i sectors de la publicitat institucional, i centrem la nostra atenció, primordialment, en tres qüestions fonamentals: de què, quan i on fa publicitat el Govern català. L'objecte d'aquesta investigació és, doncs, conèixer el comportament de la Generalitat de Catalunya com a anunciant.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno