Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Les transicions de l'alumnat amb necessitats educatives especials

  • Autores: Teresa Huguet Comelles
  • Localización: Escola catalana, ISSN 1131-6187, Vol. 46, Nº. 470, 2011 (Ejemplar dedicado a: Transició entre etapes), págs. 20-24
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Els recorreguts escolars de l'alumnat estan organitzats en fragments, que en ocasions poden dificultar la continuïtat i coherència.

      Determinats moments de la seva vida escolar (quan ha de canviar d'etapa, de cicle educatiu o de centre) són especialment delicats, i és llavors quan l'alumne i la seva família necessiten acompanyament i suport.

      Especialment l'alumnat més vulnerable, aquell que té necessitats educatives especials o amb risc d'exclusió, requereix més acompanyament per part dels centres educatius i de l'equip de professionals que cololaboren en el seu procés educatiu.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno