Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Llums i Ombres de la Plataforma Moodle: Valoració i Experiència Didàctica en Llengües Estrangeres

  • Autores: Christina Holgado Sáez
  • Localización: Quaderns digitals: Revista de Nuevas Tecnologías y Sociedad, ISSN-e 1575-9393, Nº. 65, 2010
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • La plataforma Moodle és senzilla, potent, econòmica, intuïtiva, de flexibilitat didàctica i tecnològica. Malgrat això, aquests qualificatius positius, es tornen negatius i febles quan com a docents busquem un sistema que ens permeti algun tipus de seqüenciació condicional de continguts i que sigui el propi alumne el que pugui millorar en funció dels seus de avanços. El propòsit d´aquest treball és mostrar amb quins inconvenients ens trobem els docents en llengües estrangeres, en el nostre cas, de la llengua alemanya, en el entorn Moodle, donat que la gran majoria de les seves activitats no s´adapten a la nostra àrea de coneixement i la complexitat de les mateixes ens obliga a abandonar qualsevol intent d´innovació.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno