Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Les activitats extraescolars: un debat permanent

  • Autores: Alberto Lacruz
  • Localización: Escola catalana, ISSN 1131-6187, Vol. 45, Nº. 465, 2010, págs. 17-19
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • L'educació (dita així, en general) té, més que cap altra activitat humana, una característica pròpia: és objecte de debats llargs, de vegades inacabables, sovint redundants. La naturalesa del fet educatiu en té part de culpa, d�això: demostrar empíricament, objectivament (i per tant, acabar el debat) veritats educatives és complicat, hom diria que impossible. I, per tant, no pot ser de cap altra manera: l�intercanvi d�opinions esdevé continuat, no té final. Hi ha altres motius: la ciència pedagògica (o disciplina pedagògica, tant se val, que en això tampoc no ens posem tots d�acord), treballa normalment amb (perdoneu la redundància) poca base científica. Millorar aquest problema, injectar coneixement científic a l�educació, ens portaria molt bons resultats però... d�això, si de cas, en parlem un altre dia.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno