Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Els mapes conceptuals en el tercer cicle de l'educació primària: una pràctica diària a l'aula

  • Autores: Celso Calviño Andreu, Jerònia Francina Sampol Fornés
  • Localización: IN. Investigació i Innovació Educativa i Socioeducativa, ISSN-e 1989-0966, Vol. 3, Nº. 1, 2011 (Ejemplar dedicado a: Aprenentatge significatiu), págs. 147-160
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Aquest treball és fruit d'un acostament continu a la realitat concreta del treball a l'aula, col·locant-nos en el punt de vista de l'alumne. La pregunta: com podem facilitar que aprenguin els alumnes? ens va portar al model d'aprenentatge que es propugna a la nostra legislació educativa: construir i compartir els coneixements, aprendre significativament, contextualitzar l'aprenentatge, aprendre a aprendre, ensenyar a pensar... Aquestes són idees sobre el significat de les quals hem reflexionat al llarg de les nostres experiències amb els alumnes. Aquest procés de reflexió-acció ens ha permès sintetitzar en aquest escrit com fem servir la tècnica de l'aprenentatge cooperatiu per organitzar l'aula i els mapes conceptuals com a tècnica cognitiva per aprendre


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno