Des de l’assignatura Salut i Benestar a l’Educació Infantil, assignatura obligatòria que impartim a segon curs dels estudis de Mestre d’Educació Infantil de la Universitat de Girona, hem optat per transformar les sessions pràctiques, que eren utilitzades com a exemplificació, aplicació, reforç etc.
de les sessions teòriques, en l’eix principal de l’assignatura. Això des del nostre punt de vista, ens ha permès adaptar l’assignatura a l’EEES.
La nostra investigació implica un procés d’investigació/acció (McKernan, 1999 i Elliott, 1993), que va des del disseny inicial de l’assignatura el curs 2000-2001, passant pels canvis introduïts fruit de l’experiència anterior, fins a l’adaptació a Bolonya, que hem dut a terme aquests darrers dos cursos acadèmics, el 2005-06 i el 2006-07. Durant aquest dilatat període hem fet explícites i sistematitzat les nostres actuacions i reflexions, la qual cosa ens ha permès introduir en el disseny de l’assignatura tots aquells canvis que hem considerat pertinents en les activitats, continguts i sistema d’avaluació.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados