Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La diversificació de metodologies d'ensenyament/aprenentatge per a l'adaptació d'una assignatura a l'EEES

  • Localización: V Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària: La construcció col·legiada del model docent universitari del segle XXI / coord. por Marcos J. Iglesias Martínez, Francesc Pastor Verdú, 2007, ISBN 978-84-690-7723-8
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Des de l’assignatura Salut i Benestar a l’Educació Infantil, assignatura obligatòria que impartim a segon curs dels estudis de Mestre d’Educació Infantil de la Universitat de Girona, hem optat per transformar les sessions pràctiques, que eren utilitzades com a exemplificació, aplicació, reforç etc.

      de les sessions teòriques, en l’eix principal de l’assignatura. Això des del nostre punt de vista, ens ha permès adaptar l’assignatura a l’EEES.

      La nostra investigació implica un procés d’investigació/acció (McKernan, 1999 i Elliott, 1993), que va des del disseny inicial de l’assignatura el curs 2000-2001, passant pels canvis introduïts fruit de l’experiència anterior, fins a l’adaptació a Bolonya, que hem dut a terme aquests darrers dos cursos acadèmics, el 2005-06 i el 2006-07. Durant aquest dilatat període hem fet explícites i sistematitzat les nostres actuacions i reflexions, la qual cosa ens ha permès introduir en el disseny de l’assignatura tots aquells canvis que hem considerat pertinents en les activitats, continguts i sistema d’avaluació.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno