Pedro Gil Madrona, Juan Carlos Pastor Vicedo, Sixto González Víllora, David Zamorano García, José Angel Sánchez Palacios, Fernando Carlos Calero García, Isabel María Gómez Barreto
Cando se confecciona un Programa de Desenvolvemento Individual para un neno, unha das maiores dificultades é a que se refire á preparación das actividades. Dificultades que ven incrementadas cando tratamos con nenos que presentan algunha discapacidade. Por iso, a nosa comunicación centrarase no estudo dos efectos que se obteñen mediante a aplicación dun programa de educación física a tres alumnos con discapacidades físicas e psíquicas inmersos nun aula de Educación Infantil. Este programa basearase no seguimento dunhas rutinas de intervención, as cales proporcionáronnos unha serie de datos e informacións. Co fin de poder analizar as informacións obtidas realizouse un estudo de casos, obténdose resultados satisfactorios que mostran un avance positivo respecto das dificultades iniciais presentadas por cada un dos nenos en base ás súas distintas discapacidades.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados