María del Carmen Abengózar Torres, Emilia Serra Desfilis, Paz Viguer Seguí, Josefa Pérez Blasco, Juan José Zacarés González, L. Gómez
En el proceso que supone la puesta en marcha de los nuevos planes de estudio en una gran parte de Universidades españolas, presentamos un estudio realizado en la Universidad de Valencia. En él, se pretende valorar el efecto de actividades complementarias de carácter voluntario, tales como grupos de investigación y la realización de prácticas, en el módulo teórico de la materia (en nuestro caso Psicología del Desarrollo). Los resultados parecen confirmar la influencia hipotetizada.
Espainako Unibertsitate gehienak sartuta dauden ikasketa egitasmo berriak indarrean jartzearen prosezuan, Valenziako Unibertsitatean burututako ikerketa aurkezten dugu. Ikerketa honetan, ikerketa taldeak, praktikak burutzea bezalako borondatez edo gogozko ekintza osagarrien eragina, arloaren (kasu honetan Garapen Psikologiaren) modulu teorikoarentzako jarrera positiboen garapenaren hazkundean, baloratzen saiatzen da. Emaitzek, dirudienez, aurreikusitako eragina baieztatze edo egiaztatzen dute.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados