Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Nola goza dezakegu eguzkiaz modu osasuntsu batean? Bigarren hezkuntzarako STEM hezkuntza integratuko ikaskuntza-irakaskuntza sekuentzia

Ane Portillo Blanco, Kristina Zuza Elosegi, Jenaro Guisasola Aranzábal

  • euskara

    STEM hezkuntza integratua ikasgelen errealitatera heldu den metodologia bat da eta, berrikuntza denez gero, materialen sorkuntza eta analisia eskatzen du. Artikulu honetan iSTEM hezkuntzako ikaskuntza-irakaskuntza sekuentzia baten diseinua eta bigarren hezkuntzan aplikatu den atal baten analisia aurkezten da. Bereziki, eguzkitik babesteko modurik onena bilatzen duen proiektua aurkezten da eta, testuinguru horretan, ikasleek egindako esperimentuen diseinua eta aurkeztutako kasuei emandako erantzuna aztertzen da. Helburua da egindako iSTEM sekuentziaren diseinua hobetzeko aukerak aurkitzea.

  • English

    Integrated STEM education is a methodology that has come to the reality of classrooms and, as a novelty, requires the creation and analysis of materials. This article presents the design of an iSTEM Teaching-Learning Sequence and the analysis of a section of an application in secondary education. In particular, the project seeks the best way to protect from the sun and, in this context, analyses the design of experiments carried out by students and their response to the cases presented. The goal is to find opportunities to improve the design of the iSTEM sequence.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus