Elvira Gutiérrez Jiménez, Kristina Zuza Elosegi, Paulo Sarriugarte Onandia
This study aims to analyse the mental model of secondary school students on the topic of Sun Earth Moon system, focusing on Moon phases and eclipses. That for, an open ended questionnairewas designed and implemented with 265 secondary school students of Gipuzkoa (CAPV) whose an swers were analysed with phenomenography. The identified difficulties were similar to the ones ob tained in the studies found in the literature review.
Ikerketa honen helburua Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako eta Batxilergoko ikasleen Eguzkia-Lurra-Ilargia sistemaren modelo mentala zein den jakitea da, bereziki Ilargiaren faseen eta eklipseen inguruko zailtasunak. Horretarako, galdera irekiz osatutako galdetegi bat diseinatu da eta Gipuzkoako (EAE) zentroetan inplementatu da. Guztira 265 ikaslek parte hartu dute, zeintzuen erantzunak fenomenografia bidez aztertu diren. Emaitza horiek berrikuspen bibliografiko batean lortutakoekin alderatzen dira, eta antzekoak direla ondorioztatzen da.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados