Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Criteris per valorar propostes universitàries d’aprenentatge servei (ApS))

Jaume Bellera Solá, Pilar Albertín Carbó, Anna Bonmatí, Raquel Heras Colàs, Mariona Masgrau Juanola, Pere Soler-Masó

  • English

    This study aims to provide criteriatohelp to design and evaluate Service-Learning (SL) experiencesin universities,and the process to be held to validate themat national level. These basiccriteria provide a framework for the promotion of best Service-Learning practices in universitiesand alsohelp to strengthen itsimplementation to be considered an innovative practicein the university.

  • català

    Aquest estudipresenta un conjuntde criterisperajudar a configurar i valorar les experiències universitàriesd’aprenentatge servei (ApS)i el procés que s ́ha realitzata nivell estatalper validar-los.Aquests criterisbàsics permetran oferir un marc de referència perla promoció de bones pràctiques d’ApS en el contextuniversitarii,alhora, ajudaranaconsolidar-nela implantacióiaimpulsar-ne laqualificació comapràcticadocentinnovadoraen el marc universitari.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus