Jaume Bellera Solá, Pilar Albertín Carbó, Anna Bonmatí, Raquel Heras Colàs, Mariona Masgrau Juanola, Pere Soler-Masó
This study aims to provide criteriatohelp to design and evaluate Service-Learning (SL) experiencesin universities,and the process to be held to validate themat national level. These basiccriteria provide a framework for the promotion of best Service-Learning practices in universitiesand alsohelp to strengthen itsimplementation to be considered an innovative practicein the university.
Aquest estudipresenta un conjuntde criterisperajudar a configurar i valorar les experiències universitàriesd’aprenentatge servei (ApS)i el procés que s ́ha realitzata nivell estatalper validar-los.Aquests criterisbàsics permetran oferir un marc de referència perla promoció de bones pràctiques d’ApS en el contextuniversitarii,alhora, ajudaranaconsolidar-nela implantacióiaimpulsar-ne laqualificació comapràcticadocentinnovadoraen el marc universitari.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados