Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Criteris per valorar propostes universitàries d’aprenentatge servei (ApS))

  • Autores: Jaume Bellera Solá, Pilar Albertín Carbó, Anna Bonmatí, Raquel Heras Colàs, Mariona Masgrau Juanola, Pere Soler-Masó
  • Localización: Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 2, 2014
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      This study aims to provide criteriatohelp to design and evaluate Service-Learning (SL) experiencesin universities,and the process to be held to validate themat national level. These basiccriteria provide a framework for the promotion of best Service-Learning practices in universitiesand alsohelp to strengthen itsimplementation to be considered an innovative practicein the university.

    • català

      Aquest estudipresenta un conjuntde criterisperajudar a configurar i valorar les experiències universitàriesd’aprenentatge servei (ApS)i el procés que s ́ha realitzata nivell estatalper validar-los.Aquests criterisbàsics permetran oferir un marc de referència perla promoció de bones pràctiques d’ApS en el contextuniversitarii,alhora, ajudaranaconsolidar-nela implantacióiaimpulsar-ne laqualificació comapràcticadocentinnovadoraen el marc universitari.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno