Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La institucionalització de l’aprenentatge servei a la universitat espanyola

  • Autores: Pere Soler-Masó, Pilar Albertín Carbó, Jaume Bellera Solá, Anna Bonmatí, Raquel Heras Colàs, Mariona Masgrau Juanola
  • Localización: Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 2, 2014
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      L’objectiu d’aquesta comunicació és analitzarel grau d’institucionalització de l’aprenentatge servei a les universitats espanyoles. Per fer-ho, es parteix de la rúbrica d’autoavaluació elaboradaper Furco (2011). L’estudi s’ha realitzat mitjançant l’enviament d’un qüestionari electrònicia partir de les respostes de vint professors d’universitats diferents quepertanyen a la Red Universitaria Española de Aprendizaje-Servicio (ApS-U). Els resultats indiquen, en general, un grau baix d’institucionalitzaciód’aquesta pràctica educativaa les institucions espanyoles d’educació superior.

    • English

      This communication presents the level of institutionalization of Service Learning at Spanish universities. The study is based on theself-assessment rubric for universities developed by Furco (2011). Oncestudied the twenty answers of the electronic questionnaire sent to different universities which belong to the Spanish Networkon Learning Service -Red Universitaria Española de Aprendizaje-Servicio (ApS-U)-, we can conclude that there is still a low level of institutionalization in such universities


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno