L’objectiu d’aquesta comunicació és analitzarel grau d’institucionalització de l’aprenentatge servei a les universitats espanyoles. Per fer-ho, es parteix de la rúbrica d’autoavaluació elaboradaper Furco (2011). L’estudi s’ha realitzat mitjançant l’enviament d’un qüestionari electrònicia partir de les respostes de vint professors d’universitats diferents quepertanyen a la Red Universitaria Española de Aprendizaje-Servicio (ApS-U). Els resultats indiquen, en general, un grau baix d’institucionalitzaciód’aquesta pràctica educativaa les institucions espanyoles d’educació superior.
This communication presents the level of institutionalization of Service Learning at Spanish universities. The study is based on theself-assessment rubric for universities developed by Furco (2011). Oncestudied the twenty answers of the electronic questionnaire sent to different universities which belong to the Spanish Networkon Learning Service -Red Universitaria Española de Aprendizaje-Servicio (ApS-U)-, we can conclude that there is still a low level of institutionalization in such universities
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados