arrow_back Volver a la revista International Journal of Educational Technology in Higher Education

Personalisation in educational technology : the absence of underlying pedagogies

Total de citas: 17

Citas recibidas
Hacia una visión contemporánea de la Tecnología Educativa Digital Education Review (2020) Núm. 37 Pág. 240-268
Academic tasks for fostering the PLE in Higher Education : i... RED (2023) Vol. 23 Núm. 71 Pág. 3
More than tools? Making sense of the ongoing digitizations o... International Journal of Educational Technology in Higher Education (2018) Núm. 15 Pág. 26
Impacto del concepto PLE en la literatura sobre educación : ... RIED (2019) Vol. 22 Núm. 1 Pág. 221-241
University teachers’ training: the Digital Competence Pixel-Bit (2020) Núm. 58 Pág. 181-215
Cambiando el futuro : “blockchain” y Educación Pixel-Bit (2020) Núm. 59 Pág. 241-258
Co-creación pedagógica de juegos para la alfabetización en d... Revista de educación (2024) Núm. 405 Pág. 39-69
Transformación educativa mediada con tecnología digital : op... Innovaciones educativas (2020) Vol. 22 Núm. 0 Pág. 28-32
What do we want to know about MOOCs? Results from a machine ... International Journal of Educational Technology in Higher Education (2022) Núm. 19 Pág. 48
Scientific communication between spanish and english Educati... NAER (2019) Vol. 8 Núm. 2 Pág. 96-111
Systematic review of research on artificial intelligence app... International Journal of Educational Technology in Higher Education (2019) Núm. 16 Pág. 6
Blockchain in the university : a digital technology to desig... Digital Education Review (2019) Núm. 35 Pág. 130-150
Una herramienta tangible para facilitar procesos de diseño y... Pixel-Bit (2021) Núm. 60 Pág. 7-29
Sistema basado en reglas para la generación personalizada de... TecnoLógicas (2020) Vol. 23 Núm. 47 Pág. 229-242
Debates sobre Tecnología y Educación : Caminos contemporáneo... RIED (2019) Vol. 22 Núm. 1 Pág. 29-39
Assembling new toolboxes of methods and theories for innovat... NAER (2021) Vol. 10 Núm. 1 Pág. 1-14
Digital higher education : a divider or bridge builder? Lead... International Journal of Educational Technology in Higher Education (2021) Núm. 18 Pág. 43