Hacia una visión contemporánea de la Tecnología Educativa
Digital Education Review
(2020)
Núm. 37
Pág. 240-268
|
Academic tasks for fostering the PLE in Higher Education : i...
RED
(2023)
Vol. 23
Núm. 71
Pág. 3
|
More than tools? Making sense of the ongoing digitizations o...
International Journal of Educational Technology in Higher Education
(2018)
Núm. 15
Pág. 26
|
Impacto del concepto PLE en la literatura sobre educación : ...
RIED
(2019)
Vol. 22
Núm. 1
Pág. 221-241
|
University teachers’ training: the Digital Competence
Pixel-Bit
(2020)
Núm. 58
Pág. 181-215
|
Cambiando el futuro : “blockchain” y Educación
Pixel-Bit
(2020)
Núm. 59
Pág. 241-258
|
Co-creación pedagógica de juegos para la alfabetización en d...
Revista de educación
(2024)
Núm. 405
Pág. 39-69
|
Transformación educativa mediada con tecnología digital : op...
Innovaciones educativas
(2020)
Vol. 22
Núm. 0
Pág. 28-32
|
What do we want to know about MOOCs? Results from a machine ...
International Journal of Educational Technology in Higher Education
(2022)
Núm. 19
Pág. 48
|
Scientific communication between spanish and english Educati...
NAER
(2019)
Vol. 8
Núm. 2
Pág. 96-111
|
Systematic review of research on artificial intelligence app...
International Journal of Educational Technology in Higher Education
(2019)
Núm. 16
Pág. 6
|
Blockchain in the university : a digital technology to desig...
Digital Education Review
(2019)
Núm. 35
Pág. 130-150
|
Una herramienta tangible para facilitar procesos de diseño y...
Pixel-Bit
(2021)
Núm. 60
Pág. 7-29
|
Sistema basado en reglas para la generación personalizada de...
TecnoLógicas
(2020)
Vol. 23
Núm. 47
Pág. 229-242
|
Debates sobre Tecnología y Educación : Caminos contemporáneo...
RIED
(2019)
Vol. 22
Núm. 1
Pág. 29-39
|
Assembling new toolboxes of methods and theories for innovat...
NAER
(2021)
Vol. 10
Núm. 1
Pág. 1-14
|
Digital higher education : a divider or bridge builder? Lead...
International Journal of Educational Technology in Higher Education
(2021)
Núm. 18
Pág. 43
|