Número de publicaciones: 18 (88.9% citado)
Número de citas: 99 (6.1% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
PSICOLOGÍA 53
Índice h: 7
Índice h5: 2
Promedio de citas últimos 10 años: 2.2
Promedio de citas últimos 5 años: 1.8

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 2
2023 14
2022 11
2021 7
2020 5
2019 13
2018 5
2017 5
2016 6
2015 7
2014 9
2013 2
2012 2
2011 3
2010 6
2009 0
2008 1
2007 0
2006 0
2005 1
2004 0
2003 0
2002 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2020 2 2
2019 3 5
2017 0 4
2013 1 3
2011 0 6
2009 1 23
2008 1 8
2007 2 1
2005 0 8
2003 1 22
2002 0 17
2004 1 0
2006 0 0
2010 0 0
2012 0 0
2014 1 0
2015 0 0
2016 2 0
2018 1 0
2021 0 0
2022 1 0
2023 0 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
15 Artículo de revista 78
3 Capítulo de libro 21
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 5

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2009 Predicting reading comprehension in early elementary school: the independent contributions of oral language and decoding skills
Artículo 21
2003 Sources of Individual Differences in Reading Comprehension and Reading Fluency.
Artículo 11
2002 The effects of reading purpose and working memory capacity on the processing of expository text.
Artículo 9
2003 La influencia del género del texto en el establecimiento de inferencias elaborativas
Capítulo 9
2002 6. Comprehension and memory of science texts
Capítulo 8
2008 The importance of causal connections in the comprehension of spontaneous spoken discourse
Artículo ARTICULO 8
2005 The Effects of Readers' Misconceptions on Comprehension of Scientific Text
Artículo 8
2011 Generation of emotional inferences during text comprehension
Artículo ARTICULO 6
2019 Contributions of causality processing models to the study of discourse comprehension and the facilitation of student learning
Artículo ARTICULO 4
2017 Meaningful learning from texts
Capítulo 4
2013 Studies on the establishment of connections among spoken statements: what can they contribute to the promotion of students' construction of a coherent discourse representation?
Artículo ARTICULO 3
2003 The Development of Comprehension of Main Ideas in Narratives
Artículo 2
2009 Revisiting the simple view of reading.
Artículo 2
2020 A questionnaire to assess students’ beliefs about peer-feedback
Artículo ARTICULO 2
2019 Understanding comics
Artículo ARTICULO 1
2007 ¿Por qué son útiles los modelos computacionales de comprensión de textos?
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 24-Jun-2024