Fernández Dobao, Ana María
Doctor/a por la Universidade de Santiago de Compostela con la tesis The use of communication strategies by Spanish learners of English (2005) que ha recibido 4 citas.
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 2 |
2023 | 3 |
2022 | 0 |
2021 | 3 |
2020 | 4 |
2019 | 1 |
2018 | 4 |
2017 | 5 |
2016 | 5 |
2015 | 5 |
2014 | 0 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
2011 | 1 |
2010 | 0 |
2009 | 0 |
2008 | 0 |
2007 | 0 |
2006 | 0 |
2005 | 0 |
2004 | 0 |
2003 | 0 |
2002 | 0 |
2001 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2021 | 1 | 1 |
2014 | 2 | 11 |
2012 | 2 | 1 |
2007 | 0 | 7 |
2006 | 0 | 3 |
2005 | 1 | 4 |
2002 | 2 | 1 |
2001 | 0 | 5 |
2003 | 0 | 0 |
2004 | 1 | 0 |
2008 | 0 | 0 |
2009 | 1 | 0 |
2010 | 0 | 0 |
2011 | 2 | 0 |
2013 | 1 | 0 |
2015 | 0 | 0 |
2016 | 0 | 0 |
2017 | 1 | 0 |
2018 | 0 | 0 |
2019 | 1 | 0 |
2020 | 1 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
10 | Artículo de revista | 29 |
7 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 4
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2014 |
Vocabulary learning in collaborative tasks
|
Artículo | 7 |
2007 |
Negotiating Meaning in Interaction between English and Spanish Speakers via Communicative Strategies
|
Artículo ARTICULO | 7 |
2001 |
Communication strategies in the interlanguage of Galician Students of English
|
Artículo | 5 |
2014 |
Attention to form in collaborative writing tasks
|
Artículo | 4 |
2006 |
Linguistic and cultural aspects of the translation of swearing
|
Artículo | 3 |
2002 |
The effect of language Proficiency on Communication Strategy Use
|
Artículo | 1 |
2021 |
Acquisition of Spanish verbal morphology by child bilinguals
|
Artículo | 1 |
2012 |
Collaborative Dialogue in Learner–Learner and Learner–Native Speaker Interaction
|
Artículo ARTICULO | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Oct-2024