Kalz, Marco
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 1 |
2023 | 3 |
2022 | 2 |
2021 | 0 |
2020 | 0 |
2019 | 0 |
2018 | 1 |
2017 | 0 |
2016 | 0 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2021 | 1 | 3 |
2020 | 0 | 2 |
2019 | 0 | 1 |
2014 | 2 | 1 |
2015 | 0 | 0 |
2016 | 1 | 0 |
2017 | 1 | 0 |
2018 | 1 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
5 | Artículo de revista | 7 |
2 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2021 |
Exploring predictors of instructional resilience during emergency remote teaching in higher education
|
Artículo ARTICULO | 3 |
2020 |
Educational innovation projects in Dutch higher education
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2014 |
Assessing the crossdisciplinarity of technology-enhanced learning with science overlay maps and diversity measures.
|
Artículo | 1 |
2019 |
An empirical investigation of the antecedents of learner-centered outcome measures in MOOCs
|
Artículo ARTICULO | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Sep-2024